sjuk :(

Jag är såå duktig! Det är sportlov och jag är sjuk! :/ av någon andledning så prickar jag alltid loven att vara sjuk på. Iallafall så har jag ätigt glass, tittat på gamla disney serirer (som tex h2o) och ätigt mer glass!
 
(och ite popcorn oxå) 
-sofie

Militärmönster

Finns två saker jag önskar mig just nu inför våren, framförallt en vårjacka med militärmönster men också ett par jeans med militärmönster. De är bara så sjukt snygga.
 
 
 
Byxorna finns bl.a. på Cubus och Lindex.
Jackan finns bl.a. på Gina tricot och H&M
-Cissi

Måste se

Fick nyss reda på att Stepheni Meyers bok Genom mina ögon, The host, kommer på bio snart!
Måste bara se den då jag läst boken och det var väldigt bra!
 
-Cissi

Bilderna i skal n.1

bild 1: Dan, phil, chris och pj!
bild 2: union j!

whatever!

Omg! jag har hittat de mest AMAZING iphone skalen ever! :D 
(stor bild)
Yeeeey!
-Sofie

Domarkurs

Blev precis klar med min domarkurs, så nu är jag domare för 5-manna och 7-manna. Är helt sjukt mycket att komma ihåg och kommer vara extremt nervös vid mina första matcher...
Kvitton
Mitt häfte med röda och gula kort, mitt domarkort och anmälningspapper om någon får grov utvisning
-Cissi
 

Dan , phil and skolan!

Urghhh!!!... 
Så nu tar jag en paos från allt uppsats skrivande och mattepluggande! Skolan har varit ganska hetsig nu på sistonde... hehe. Nä men jag har den här veckan haft 4 prov och en presentation så jag är trött som f*n :) och veckan som kommer en uppsatts till på tisdag och en till fredag + matteprov på fredagen :S Död. Jag har inte heller träffat Eva och Cissi på skiiiit länge!! Är det äns lagligt? Aja v.9 är det sportlov, LEDIGT! :D
Jag borde nog också säga att jag är Beroende av Dan and phil! Mitt liv har bestått av att titta på deras youtube videos 24/7! :D :D 
//sofie

Espresso house

Sitter på espresso house med Eva just nu, väldigt chill då vi fick två hela soffor för oss själva.
Vi har letat efter en present till Evas pappa och lite mera saker och nu ska vi snart åka hem.
-Cissi

Hiss

Fruktte
Verkligen älskar fruktte, så himla gott! Nu på vintern är det ju också extra mysigt med en kopp te. <3
-Cissi

Melodifestivalen

Ska strax sätta på tv:n och kolla på melodifestivalen. Hoppas att det är bättre bidrag än förra veckan! Hörde att Sean Banan ska vara med igen, får väl se om det är lika galet som vanligt!
Mellosnacks ;)
-Cissi
 

Matte

Pluggar (eller försöker) matte. Har matteprov på torsdag, panik.
-Cissi

Red velvet cupcakes

Har precis bakat red velvet cupcakes. Hittade receptet i en reklamtidning vi fick och kände att jag bara var tvungen att testa det eftersom att jag gillar att baka.
Resultatet, vad tycks?
-Cissi
 

RSS 2.0