Orientering

En liten video som vi satte ihop med lite klipp från Orienteringen i onsdags, haha.
- E & C

Snart är det jaag som är kuuuung!

Bakar en sjukt rinnig sak och lyssnar på lejonkungen låtaaar!!!! hos sofie 

#2

:) 
- Eva & Cissi
Ps. Sofie kommer vara borta över helgen på någon friidrottsgrej så det blir bara inlägg från Eva & Cissi under helgen i alla fall.

Laddar upp #2

Kollar ni till slutet av videon så får ni se lite videoklipp från idag haha :).
Bild 1; Eva & Jollan Bild 2; Cissi och en mobil.
- Eva & Cissi
 
 
 

Slender

inte för att skryta men cissi fick 6 lappar på slender med hjälp av min support ;D.
- Eva & Cissi
 

#1

 
- Eva & Sofie

Laddar

Håller på att ladda upp vår första video just nu, om det inte blir nått krångel så kommer den nog upp ikväll :).
Dålig kvalité men vi är lika coola för det.
- Eva & Sofie

Liten presentation

Hej!
Tänkte bara presentera mig lite kort, jag kallas för Cissi och är 14 år. Jag fyller år den 26 mars.
Jag spelar fotboll och piano, har 2 systrar, en mamma och en pappa och en hund som heter Skippy.



Cissi
 

Premiär

Imorgon ska alla vi tre träffas och göra det första videoinlägget..! Vi tror i alla fall att alla kan om inte så kommer vi inte kunna göra förens nästa vecka någongång :(. 
En random bild jag tog på en noshörning när jag var i Sydafrika.
- Eva

tjena

Och så var man tvingad att blogga igen....
Ja, jag har inget vettigt (att skriva så det får bli en bild. 
Jag tror Cissi tog bilden! :)
//soffan :D
 

Bildspel

En bildspels video från nån vecka sen, som ni kan kolla på :) 

Exempel - Eva

Här är några ideer jag har på saker vi kan filma och lägga upp här:
Gå fram till folk på stan och säga random saker (alltså en dare)
åka hela gröna linjen. (eller röda, eller blåa elr nått)
gå över tranebergsbron mitt i natten
spela slender i skogen på natten
dygna, och filma typ vid varje heltimme under natten
göra en julkalender (sen på jullovet alltså)
filma cissi när hon har match (inte direkt en utmaning men ändå)
bo i en klätterställning i ett dygn/en dag

Det var några förslag jag kom på nu, haha. 
 

Utmaningar

Hej!
Vi hade tänkt börja med veckans utmaning/utmaningar!
Vi har några förslag på utmaningar som vi kanske ska göra, t.ex. gå över tranebergsbron på kvällen, klättra upp på ett berg och köra slender i en skog mitt i natten...Får väl se hur det går med det...
Men vi skulle vilja att ni ger oss uppdrag som ni skulle vilja se oss utföra!
Allt ni behöver göra är att skriva ert förslag i en kommentar och så ska vi försöka utföra och filma minst 1 uppdrag i veckan!
Cissi

Hallå

Hej på er, det här är våran nya blogg, vi bor i stockholm och går i 8an. Det är från vänster till höger (inte för att man ser så mycket) Sofie, jag som skriver (Eva) och sen Cissi.
Eva

 
 

RSS 2.0